مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 04:362019-10-28سياسي

مسئولان چه کتاب هایی می خوانند؟


برگزاری هفدمین دوره نمایشگاه کتاب تبریز و دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات استان فرصتی فراهم کرد تا از مسئولانی که میهمان غرفه ایسنا می شوند، آخرین کتابی که مطالعه کرده اند را جویا شویم.

- برگزاری هفدمین دوره نمایشگاه کتاب تبریز و دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات استان فرصتی فراهم کرد تا از مسئولانی که میهمان غرفه ایسنا می شوند، "آخرین کتابی که مطالعه کرده اند" را جویا شویم.

مسئولان کتابخوان قطعا بهتر از آنهایی که گرایشی به کتاب خواندن ندارند، می توانند موثر باشند، مخصوصا اگر به روز بوده و جدیدترین کتاب های چاپ شده را مطالعه کنند.

مسئولانی که به این سوال ایسنا پاسخ دادند اغلب چندین کتاب را به عنوان آخرین کتابی که مطالعه کرده اند معرفی کرده و برخی دیگر نیز نام آخرین کتابی که خوانده بودند را به خاطر نداشتند.

در ادامه پاسخ برخی از مسئولان استان به سوال آخرین کتابی که مطالعه کرده اید چیست ، می خوانیم.

مسعود پزشکیان، نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی چرا ملت ها شکست می خورند؟ آخرین کتابی است که مطالعه کرده ام، این کتاب تجربه کل دنیا را در مورد شکست ها در یک کتاب جمع کرده و به بررسی این موضوع پرداخته که چرا ملت ها از بین رفته یا مانده اند؛ به نظرم کتاب بسیار جالبی است، چنانچه در قرآن کریم توصیه شده : سیروا فی الارض فانظروا کیف ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان چه کتاب هایی می خوانند؟

مسئولان چه کتاب هایی می خوانند؟