مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 05:272019-10-28بين الملل

کردهای سوریه، آنکارا را به حمایت سیاسی و امنیتی از بغدادی متهم کردند


مسؤول روابط عمومی نیروهای سوریه دموکراتیک در سخنانی ترکیه را به حمایت و پوشش سیاسی سرکرده داعش و گروه های تروریستی در شمال سوریه متهم کرد.

- مسؤول روابط عمومی نیروهای "سوریه دموکراتیک" در سخنانی ترکیه را به حمایت و پوشش سیاسی سرکرده داعش و گروه های تروریستی در شمال سوریه متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، ریدور خلیل ، مسؤول روابط عمومی نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) در واکنش به عملیات آمریکا برای نابودی ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش اعلام کرد: این عملیات ثابت کرد که ترکیه چتری سیاسی و امنیتی برای بغدادی و تمامی عناصر و گروه های تروریستی در شمال سوریه بود و جامعه بین الملل باید سوالاتی را درباره حمایت ترکیه از این گروه ها و اهداف حکومت این کشور مطرح کند.

وی افزود: پس از پایان نبر باغوز در 23 مارس دستگاه اطلاعات نیروهای سوریه دموکراتیک داده های اطلاعاتی موثقی به دست آورد که نشان می داد بغدادی به ادلب منتقل شده است و ما این اطلاعات را با رسانه ها و افکار عمومی به در میان گذاشتیم.

ریدور خلیل در ادامه تصریح کرد: عملیات نابودی بغدادی یک دستاورد تاریخی بود که در نتیجه همکاری میان نیروهای قسد و آمریکا محقق شد و این عملیات به دلیل تجاوز ترکیه به منطقه مان یک ماه به تعویق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردهای سوریه، آنکارا را به حمایت سیاسی و امنیتی از بغدادی متهم کردند

کردهای سوریه، آنکارا را به حمایت سیاسی و امنیتی از بغدادی متهم کردند