مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 05:362019-10-28بين الملل

درون ذهن تیرانداز جمعی آمریکایی


نه تنها اکثر تیراندازان جمعی به یک نقطه بحران رسیده اند، بلکه آنها آسیب های روانی عمیقی را در دروان کودکی تجربه کرده اند و به زعم خود با یک بی عدالتی دست به گریبان بوده اند که در پی اصلاح آن هستند.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: یکشنبه شبی در نورث وست ساید شیکاگو بود و خانواده ای برای شام دور هم جمع شده بودند.

این آخرین غذایی بود که آنها می خوردند.

یکی از همسایه های آنها کریستوف مارک مرد 66 ساله ای که یک کارگر ساختمانی بازنشسته بود وارد آپارتمان آنها شد و در حالی که آنها دور میز نشسته بودند، با یک هفت تیر به گلوله بست و هر چهار نفرشان را به قتل رساند.

به گفته بازپرس ها، وی سپس از پله ها بالا رفت و وارد خانه خانم جولانتا تاپولاسکای 53 ساله شد و گلوله ای به شکمش شلیک کرد.

وقتی تاپولسکا سعی کرد از در پشتی خانه فرار کند، مارک ظاهرا با دنبال کردن رد خون او را تا راه پله فرار دنبال کرد و دوباره و این بار به پشت سرش شلیک کرد.

یکی از همسایه ها که از این تیراندازی جمعی در روز 13 اکتبر جان سالم به در برده گفته است: حدس می زنم این یارو مشکل خشم یا همچین چیزی داشته.

بازپرس هنوز از انگیزه احتمالی قاتل چیزی نگفته است اما مدارک دادگاهی از چند نامه رمزنگاری شده سخن به میان آورده که در آپارتمان مارک پیدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درون ذهن تیرانداز جمعی آمریکایی

درون ذهن تیرانداز جمعی آمریکایی