مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 06:022019-10-28سياسي

اثر علامه عاملی درباره سیره نبوی بسیار ارزشمند است


یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی ضمن تسلیت درگذشت علامه عاملی، آثار این عالم ربانی را بسیار مفید دانست و گفت: اثر ایشان در مورد سیره نبوی بسیار ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام تسلیت آیت الله العظمی جعفر سبحانی به مناسبت درگذشت علامه سید جعفر مرتضی عاملی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون در ایام سوگواری اربعین سالار شهیدان که مسلمانان در غم و اندوه فرو رفته بودند، بار دیگر، جامعه اسلامی با مصیبت جدیدی که به حق باید آن را ثلمه در اسلام نامید که لایسدّها شیء، روبه رو شدند و آن درگذشت عالم بزرگوار، محقق عالی قدر در عرصه ولایت مرحوم آیت الله سید جعفر مرتضی (قدّس اللّه سرّه) است و آن هم در شب رحلت جدّ بزرگوارش پیامبر اسلام(ص) و این حاکی از یک نوع پیوند با جدّ بزرگوارش خاتم پیامبران می باشد.

آثار این محقق بدون استثناء بسیار سودمند و مفید است، او در تحقیق موضوع فروگذار نمی کرد، اثر اخیر ایشان درباره سیره نبوی، اثر ماندگار و بسیار ارزشمند است.

این جانب این ضایعه را به حضرت ولی عصر(عج) و جامعه روحانیت شیعه بالاخص به بازماندگانش تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای این تازه درگذشته علوّ درجات خواهانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر علامه عاملی درباره سیره نبوی بسیار ارزشمند است

اثر علامه عاملی درباره سیره نبوی بسیار ارزشمند است