مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 06:022019-10-28بين الملل

استقرار ارتش سوریه در «الدرباسیه» و «تل تمر» در مرز با ترکیه


واحدهایی از ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در شمال شرق سوریه به دنبال عقب نشینی شبه نظامیان کُرد از ریف شمال شرقی الحسکه در الدرباسیه و تل تمر در مرز با ترکیه مستقر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یگان های ارتش سوریه یکشنبه شب در شهر الدرباسیه در مرز سوریه و ترکیه در ریف شمال شرقی الحسکه و همچنین در تل عفر و خراب کورد در ریف غربی شهر القامشلی در نوار مرزی بین سوریه و ترکیه مستقر شده و مورد استقبال اهالی آنجا قرار گرفتند.

این در حالی است که ارتش سوریه در بیست و چهار ساعت گذشته در چندین روستا و شهرک در ریف شرقی راس العین هم به منظور مقابله با تجاوز ترکیه مستقر شده است.

خبرنگار خبرگزاری سانا در الحسکه پیش از این گفته بود یگان های ارتش سوریه از محور تل تمر در ریف شمالی الحسکه به سمت مرزهای ترکیه پیشروی کردند و در روستاهای أم حرمله، باب الخیر، أم عشبه و الأسدیه در ریف جنوب شرقی منطقه راس العین مستقر شدند و فاصله خود را تا مرز با ترکیه به چندکیلومتر کاهش دادند.

این منبع از درگیری های شدید میان یگان های ارتش سوریه با نیروهای اشغالگر ترکیه و مزدوران آنها در محور روستاهای باب الخیر و أم عشبه در ریف شرقی راس العین خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار ارتش سوریه در «الدرباسیه» و «تل تمر» در مرز با ترکیه

استقرار ارتش سوریه در «الدرباسیه» و «تل تمر» در مرز با ترکیه