مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 06:272019-10-28فرهنگي

برگزاری کارگاه تخصصی «رمان دینی» در همدان


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان از برگزاری کارگاه تخصصی «چیستی رمان دینی» 9 آبان ماه در حوزه هنری همدان خبر داد.

- مریم زندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: کارگاه تخصصی چیستی رمان دینی با حضور ابراهیم اکبری دیزگاه و علی اصغر عزتی پاک، 9 آبان ماه در حوزه هنری همدان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این نشست که با حضور اساتید مجرب کشوری و اعضای کارگاه های داستان پیشرفته و خانه رمان حوزه هنری همدان برگزار می شود، به بررسی جایگاه و چیستی رمان دینی ، ابعاد و مختصات آن پرداخته خواهد شد.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری همدان شاخه های مختلف ادبی به ویژه رمان را از تاثیرگذارترین بخش های فرهنگی در جامعه دانست و تصریح کرد: از آنجایی که رمان مفاهیم عمیقی را در ضمیر ناخوداگاه مخاطب در قالب یک داستان جذاب القا می کند، نیاز است در جامعه اسلامی رمان هایی مبنی بر مفاهیم دینی، ارزشی، اخلاقی و اجتماعی تالیف و منتشر شود.

وی علی اصغر عزتی پاک را از رمان نویسان و داستان نویسان برجسته کشور با جوایز ادبی متعدد دانست و افزود:  باغ های همیشه بهار ، آواز بلند ، باغ کیانوش ، زود برمی گردیم از جمله رمان های چاپ شده این نویسنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه تخصصی «رمان دینی» در همدان

برگزاری کارگاه تخصصی «رمان دینی» در همدان