مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 06:582019-10-28اجتماعي

اجرای طرح «شوق زیارت» برای اعزام مددجویان کمیته امداد به مشهد


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان گفت: طرح شوق زیارت با هدف جذب کمک های مردمی برای کمک به اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف نشده اند توسط این نهاد اجرا می شود.

- اجرای طرح شوق زیارت برای اعزام مددجویان کمیته امداد به مشهد معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان گفت: طرح شوق زیارت با هدف جذب کمک های مردمی برای کمک به اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف نشده اند توسط این نهاد اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد شمسی به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد اشاره و اظهار داشت: طرح شوق زیارت با هدف جذب کمک های مردمی برای کمک به اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف نشده اند توسط این نهاد اجرا می شود.

وی از اعزام 2 هزار و 399 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در نیمه نخست امسال به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این مددجویان در قالب طرح شوق زیارت به این سفر زیارتی اعزام شده اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می توانند با شماره گیری کد دستوری #034*8877* با کمک های خود زمینه اعزام مددجویان و نیازمندان را اماکن مذهبی ازجمله مشهد مقدس را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «شوق زیارت» برای اعزام مددجویان کمیته امداد به مشهد

اجرای طرح «شوق زیارت» برای اعزام مددجویان کمیته امداد به مشهد