مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 07:232019-10-28حوادث

توصیه های سخنگوی سازمان آتش نشانی


باران و کاهش ناگهانی دمای هوای پایتخت باعث شده است شهروندان به سراغ راه اندازی وسایل گرمایشی خود بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به همین خاطر، نکاتی را در مورد نصب وسایل گرمایشی به این شرح ارائه کرده است.

با آغاز فصل سرما و کاهش دمای هوا شهروندان سعی می کنند به هر طریقی منزل و محل کار خود را گرم کنند که البته کمی بی احتیاطی در نصب و راه اندازی وسایل گرمایشی و به ویژه وسایل گازسوز می تواند خطر و حوادث بزرگی را رقم بزند.

یکی از خطر هایی که بی دقتی در این کار می تواند داشته باشد، نشت گاز، خطر انفجار و آتش سوزی است و استفاده از وسایل نامناسب و فرسوده این خطر را افزایش می دهد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه اگر قصد خرید وسیله گرمایشی و گازسوز جدیدی دارید، حتماً از انواع استاندارد تهیه کنید، می گوید: خیلی به تبلیغات توجه نکنید و تحقیقات لازم را انجام دهد و آن هایی را که کیفیت بهتری دارد، انتخاب کنید.

وی با اشاره به اینکه برای نصب وسایل جدید بهتر است از نمایندگی مجاز بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد، می افزاید: اگر قصد استفاده از وسایل سال های گذشته را دارید، قبل از نصب آن ها را از نظر ظاهری و سلامت کامل دستگاه بررسی کنید و هر قسمتی که به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های سخنگوی سازمان آتش نشانی

توصیه های سخنگوی سازمان آتش نشانی