مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 07:332019-10-28بين الملل

اعلام آماده باش ارتش فیلیپین در پی مرگ بغدادی


نیروهای امنیتی فیلیپین امروز (دوشنبه) درباره وقوع حملات احتمالی مرتبط با مرگ رهبری داعش توسط نیروهای آمریکایی در سوریه در حالت هشدار و آماده باش قرار گرفتند.

- نیروهای امنیتی فیلیپین امروز (دوشنبه) درباره وقوع حملات احتمالی مرتبط با مرگ رهبری داعش توسط نیروهای آمریکایی در سوریه در حالت هشدار و آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری DPA، ارتش فیلیپین کشته شدن ابوبکر بغدادی، رهبر داعش در سوریه در نتیجه حمله آمریکا را ستود و آن را ضربه ای جدی برای پیکره سازمان های تروریستی در سراسر جهان توصیف کرد.

ارتش فیلیپین همچنین وعده داد که به مقابله با عملیات تروریستی در این کشور ادامه می دهد که اکثرا در منطقه جنوبی این کشور یعنی میندانائو اتفاق می افتد.

سخنگوی ارتش فیلیپین در بیانیه ای اعلام کرد: ما انتظار داریم که مرگ بغدادی تاثیری منفی بر رهبری تروریست ها در بخش های مختلف جهان بگذارد.

وی ادامه داد: نیروهای ما در خطوط مقدم همچنان در حالت هشدار و آماده باش برای خنثی کردن حملات احتمالی از سوی تروریست ها قرار دارند.

این مقام مسؤول ارتش فیلیپین همچنین با تاکید به مردم برای هوشیار بودن گفت، از مردم می خواهیم تا اقدامات و فعالیت های مشکوک را گزارش دهند و به نیروهای امنیت کمک کنند تا داعش و گروه های تروریستی را در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آماده باش ارتش فیلیپین در پی مرگ بغدادی

اعلام آماده باش ارتش فیلیپین در پی مرگ بغدادی