مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 07:352019-10-28اقتصادي

طرح توسعه ترمینال مسافربری بین شهری ارومیه همچنان بلاتکلیف است


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری ارومیه گفت: عدم همکاری صاحب ملک همجوار ترمینال فعلی ارومیه علت اصلی راکد ماندن پروژه توسعه این ترمینال است.

- مهدی مژدهی فرد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به طرح توسعه ترمینال مسافربری بین شهری ارومیه افزود:در سال جاری در بودجه سازمان، اعتباری برای خرید و به دنبال آن توسعه ترمینال( مسافربری بین شهری) شهید کاملی ارومیه در نظر گرفته شده ولی متاسفانه تاکنون صاحب ملک هم جوار ترمینال فعلی همکاری لازم را با شهرداری برای قیمت گذاری انجام نداده است.

مژدهی فرد با اشاره به اینکه فضای موجود ترمینال فعلی برای جابجایی مسافرین پاسخگو نیست و برای حل این مشکل توسعه ترمینال مورد توجه شهرداری ارومیه است، تصریح کرد: اگر تا مدت مقرر شده صاحب ملک با شهرداری به توافق نرسد شهرداری از قانون تملک برای ملزم و مجاز کردن صاحبان ملک برای فروش استفاده خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه انتقال ترمینال مسافربری ارومیه به جاده شهید کلانتری جز چشم انداز و افق 20 ساله شهرداری است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه خدمات ارائه شده توسط شهرداری در این ترمینال به صورت رایگان انجام خواهد شد، بنابراین باید زمین های در نظر گرفته شده برای ایجاد محل جدید ترمینال در جاده شهید کلانتری، به صورت رایگان در اختیار شهرداری قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه ترمینال مسافربری بین شهری ارومیه همچنان بلاتکلیف است

طرح توسعه ترمینال مسافربری بین شهری ارومیه همچنان بلاتکلیف است