مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 08:422019-10-28سياسي

اعزام 878 مددجوی هرمزگانی به اردوی آموزشی زیارتی مشهد


معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد 878 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان در طرح قالب شوق زیارت با کمک خیران به مشهد مقدس اعزام شدند.

- عیسی زارعی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد اشاره کرد و اظهار داشت: در طرح شوق زیارت مددجویانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده اند توسط کمیته امداد شناسایی و با کمک خیران و نیکوکاران زمینه سفر آنان به اماکن زیارتی فراهم می شود.

وی، یکی از اهداف طرح شوق زیارت را تقویت باورهای دینی و معنوی، افزایش روحیه نشاط و خودباوری در بین مددجویان و ارتقای سبک زندگی ایرانی- اسلامی خانواده ها دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد 878 نفر از مددجویان کمیته امداد هرمزگان در طرح قالب شوق زیارت با کمک خیران به مشهد مقدس اعزام شدند که 120 نفر از آ ن ها در ایام سوگواری شهادت امام رضا (ع) به زیارت حرم امام هشتم شیعیان مشرف شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان با تشریح جزییات برنامه شوق زیارت و توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده های تحت حمایت، بیان داشت: در قالب این طرح، مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 878 مددجوی هرمزگانی به اردوی آموزشی زیارتی مشهد

اعزام 878 مددجوی هرمزگانی به اردوی آموزشی زیارتی مشهد