مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 09:502019-10-28اجتماعي

واکنش دادستان انزلی به ادعای رییس سازمان محیط زیست


ادله لازم به محیط زیست برای توقف طرح بایوجمی در بندر انزلی ارائه شده اما محیط زیست بدون اخذ مجوز لازم اجرای طرح بایوجمی را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دادستان عمومی و انقلاب انزلی، در واکنش به ادعای رییس سازمان محیط زیست درباره توقیف بدون دلیل طرح معروف به بایوجمی گفت: حدود 600 صفحه اسناد و مدارک همراه مقالات در این باره وجود دارد که عمده آن به محیط زیست ارائه شده است.

سید رحمان سیدزاده دادستان عمومی و انقلاب انزلی در واکنش به ادعای رییس سازمان محیط زیست درباره توقیف بدون دلیل طرح معروف به بایوجمی، گفت: حدود 600 صفحه اسناد و مدارک همراه مقالات در این باره وجود دارد که عمده آن به محیط زیست ارائه شده است و به نظر می رسد آن ها به تمام ادله آگاهی دارند.

وی افزود: به طور مثال در جلسه کمیته مدیریت احیای این تالاب مصوب شد مجری طرح، از ستاد نانوی کشور برای این ماده مجوز لازم را اخذ کند و این ستاد در 4 بند اعلام کرد این ماده استاندارد نیست و خطرات زیست محیطی برای منطقه دارد.

سیدزاده بیان داشت: تمام مدارک به محیط زیست ارسال شده است، اما این نهاد بدون اخذ مجوز لازم شروع به کار کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب انزلی با بیان اینکه تعداد زیادی اساتید دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه تهران مخالفت شدید خود را با اجرای این طرح اعلام کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دادستان انزلی به ادعای رییس سازمان محیط زیست

واکنش دادستان انزلی به ادعای رییس سازمان محیط زیست