مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 09:552019-10-28سياسي

وقتی بولتون هم به پیروزی ایران اذعان می کند / داستان یک مقاومت


محسن احدی؛ سخنان اخیر مشاور امنیت ملی اخراجی آمریکا در مورد ایران نشان می دهد که مقاومت کشورمان تاکنون جواب داده، - سخنان اخیر مشاور امنیت ملی اخراجی آمریکا در مورد ایران نشان میدهد که مقاومت کشورمان تاکنون جواب داده، به طوری که دشمنان نیز بدان اعتراف می کنند.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو- محسن احدی؛ سخنان اخیر مشاور امنیت ملی اخراجی آمریکا در مورد ایران نشان می دهد که مقاومت کشورمان تاکنون جواب داده، به طوری که دشمنان نیز بدان اعتراف می کنند.

جان بولتون را بدون شک در جهان به اعمال سیاست های جنگ افروزانه می شناسند.

علاقه بولتون به جنگ به حدی بود که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا سال گذشته در یک سخن تمسخرآمیز گفته بود: اگر همه امور به عهده جان بولتون بود، وی آمریکا را درگیر جنگ با جهان می کرد.

البته بولتون برای ما ایرانی ها به جز چهره جنگ افروز، نماد ایران ستیزی و تلاش برای سرنگونی نظام برآمده از انقلاب اسلامی نیز هست.

وی در تمامی ادوار کاری خود، چه زمانی که در وزارت خارجه آمریکا بود، چه زمانی که نمایندگی کشورش در سازمان ملل متحد را بر عهده داشت و همچنین در سمت مشاور امنیت ملی آمریکا که چند ماه پیش از آن اخراج شد، همیشه تلاش خود را برای سرنگونی نظام اسلامی انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی بولتون هم به پیروزی ایران اذعان می کند / داستان یک مقاومت

وقتی بولتون هم به پیروزی ایران اذعان می کند / داستان یک مقاومت