مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 10:352019-10-28دانش

تمدید مجوز 42 موسسه اعزام دانشجو بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارگروه نظارت بر عملکرد مؤسسات معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان در آخرین بروز رسانی که در مهر ماه 98 انجام گرفته است، - کارگروه نظارت بر عملکرد مؤسسات معاونت بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم در آخرین به روز رسانی، بررسی تمدید مجوز 42 موسسه اعزام دانشجو به خارج را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارگروه نظارت بر عملکرد مؤسسات معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان در آخرین بروز رسانی که در مهر ماه 98 انجام گرفته است، لیست مؤسسات مجاز و غیر مجاز اعزام دانشجو به خارج را اعلام کرد.

در این به روز رسانی، اسامی 117 مؤسسه اعزام دانشجو مجاز اعلام شده که (اسامی اینجا منتشر شده)، از این تعداد تمدید مجوز 42 موسسه در حال بررسی و 2 موسسه نیز اعتبار مجوز آن ها به پایان رسیده است.

طبق اعلام کارگروه نظارت بر عملکرد مؤسسات معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان 120 موسسه اعزام دانشجو به خارج که اسامی آن ها در اینجا منتشر شده نیز همچنان اجازه هیچگونه فعالیت درخصوص اعزام دانشجو از قبیل: مشاوره، عقد قرارداد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مجوز 42 موسسه اعزام دانشجو بررسی می شود

تمدید مجوز 42 موسسه اعزام دانشجو بررسی می شود