مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 10:372019-10-28سياسي

خدمات ناجا در ماموریت اربعین رزق و ذخیره معنوی است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: بی شک خدمت به زوار اربعین حسینی رزق و ذخیره معنوی برای ناجا و کارکنان خدوم آن خواهد داشت که تا یکسال می توان از آن بهره برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی نماینده معزز ولی فقیه و ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع کارکنان ستاد سازمان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه ناجا در اربعین امسال بیان داشت : ناجا با زحمات و تلاشهای شبانه روزی همه مجموعه های خود به ویژه همکاران عزیزمرزبانی ، یگان ویژه پلیس راهور و آحاد کارکنان ناجا و با حضور نزدیک به 30 هزار نفری در برگزاری مراسم اربعین امسال نقش مهم و اساسی داشت.

وی انجام این وظیفه را که بدون کمترین مورد امنیتی در سراسر مرزهای ایران اسلامی به پایان رسید ، نشانه قدرت ، صلابت و تدین و عشق و علاقه آحاد کارکنان ناجا به حضرت اباعبدالله الحسین داستند و بیان داشتند بی شک خدمت به زوار اربعین حسینی رزق و ذخیره معنوی برای ناجا و کارکنان خدوم آن خواهد داشت که تا یکسال می توان از آن بهره برد و ما در جاهای مختلف برکات این موهبت و عشق به سالار شهیدان را به عینه دیده ایم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه امنیتِ زوار سید الشهداء علیه السلام برای نیروی انتظامی دارای ارزش و شرافت بالایی است فرمودند : بحث امنیت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات ناجا در ماموریت اربعین رزق و ذخیره معنوی است

خدمات ناجا در ماموریت اربعین رزق و ذخیره معنوی است