مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 10:392019-10-28اجتماعي

درهای گرمخانه کرج باز شد


ناظر گرمخانه های شهرداری کرج با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص کرج از جمله مهاجرپذیری بالا، ضرورت افزایش تعداد گرمخانه های کرج احساس می شود، - اظهار کرد: درحال حاضر یک زمین در حیدرآباد و زمین دیگری در حصارک پایین در نظرگرفته شده که فرایند اداری و مالکیت هر کدام زودتر به اتمام برسد، عملیات احداث آن آغاز می شود.

جواد غلامی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر کرج دو گرمخانه دارد که یکی از آنها مختص بانوان است که در پارک شهید چمران فعالیت دارد و دیگری هم مختص مردان بوده و در شاه عباسی پذیرای مراجعان است.

وی با اشاره به ظرفیت این گرمخانه ها توضیح داد: گرمخانه بانوان 60 نفر ظرفیت دارد ولی تعداد مراجعان آن بیش از این ظرفیت است به طوری که با شروع فصل سرد سال روزانه 25 نفر به این مرکز مراجعه دارند.

وی تصریح کرد: بدیهی است هرچقدر به برودت هوا اضافه شود، تعداد افراد بی خانمانی که به گرمخانه ها مراجعه می کنند بیشتر می شود به همین دلیل هرساله به فکر افزایش امکانات و ظرفیت این مراکز هستیم.

غلامی ادامه داد: گرمخانه زنان کرج در تمام طول سال باز است و با توجه به شرایط خاص زنان بی خانمان هیچ روزی تعطیل نمی شود.

این مسئول با اشاره به وضعیت گرمخانه مردان کرج ادامه داد: در شرف عقد قرارداد برای آغاز فعالیت امسال این مرکز هستیم و با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای گرمخانه کرج باز شد

درهای گرمخانه کرج باز شد