مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 10:512019-10-28اقتصادي

دستاورد کانون پرورش فکری از نمایشگاه کتاب فرانکفورت


نمایندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتاد و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت با بیش از 15 ناشر معتبر مذاکره کردند.

- نمایشگاه فرانکفورت یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی کتاب برای معاملات بازرگانی، تبادل تجربه ها و دستآورد های حوزه صنعت نشر در دنیاست که از 24 تا 28 مهر در آلمان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نشست های کاری با ناشرانی از کشور های چین، بنگلادش، انگلیس، فرانسه، کره جنوبی، کانادا، بلژیک، آلمان، اتریش و ایتالیا به منظور خرید و فروش حق نشر (کپی رایت) کتاب برگزار شد.

گالیمارد از فرانسه، هاچت چیلدرن گروپ و مک میلان از انگلیس و جانگ برونر ناشر اتریشی از جمله ناشرانی بودند که نمایندگان کانون با آنان دیدار کردند.

در این دیدارها، اطلاعاتی نیز درباره فعالیت ها، فرایند تولید کتاب در کانون و تعداد آثار چاپ شده به همراه دفترچه راهنما (کاتالوگ) دیجیتال کتاب های کانون پرورش فکری ارایه شد.

همچنین رونمایی از سه عنوان کتاب ترجمه شده کانون به زبان ترکی استانبولی در غرفه ملی ایران از دیگر دستاورد های کانون در نمایشگاه فرانکفورت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد کانون پرورش فکری از نمایشگاه کتاب فرانکفورت

دستاورد کانون پرورش فکری از نمایشگاه کتاب فرانکفورت