مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 10:592019-10-28اجتماعي

150 مدرسه در البرز خالی از دانش آموز شده است


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس البرز با اشاره به اینکه در هیچ یک از مدارس استان بخاری نفتی استفاده نمی شود، گفت: از سالیان قبل همه بخاری نفتی ها از مدارس استان جمع آوری شده تا از بروز حوادث تلخی که در سال های گذشته در برخی مدارس کشور تجربه شد، - جلوگیری شود.

محمد دلاوریان در گفت و گو با ایسنا، گفت: قبل از شروع فصل سرما مدیران مدارس باید نسبت به سرویس سیستم گرمایشی و موتورخانه های مدارس اقدام کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه اغلب مدیران مدارس به خصوص مدیران زن سررشته ای از سیستم گرمایشی ندارند به همین دلیل برای اطمینان از ایمنی این سیستم باید با متخصصان این حوزه تماس بگیرند تا مشکلی ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: هر ساله دستورالعمل هایی در خصوص روش های نگهداری و حفظ ایمنی سیستم گرمایشی مدارس به مدیران ابلاغ می شود ولی چون مدیران به فاصله زمانی کوتاهی جابه جا می شوند، به این دستورالعمل ها آن طور که باید و شاید توجه نمی شود.

وی با اشاره به وضعیت سیستم گرمایشی اغلب مدارس استان توضیح داد: امسال نامه ای با عنوان هشدارهای اضطراری و توصیه های قبل از آغاز فصل سرما و شروع بازندگی به مدارس استان ارسال شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: از مدیران انتظار می رود برای جلوگیری از وقوع حوادث خطرساز، قبل از شدت گرفتن بارندگی ها حتما به پشت بام مدارس سر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 مدرسه در البرز خالی از دانش آموز شده است

150 مدرسه در البرز خالی از دانش آموز شده است