مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 11:292019-10-28ورزشي

کسب 2 مدال طلا توسط تیم دو و میدانی نیروهای مسلح ایران


معاون تربیت و آموزش ناجا از کسب 2 مدال طلا توسط تیم دو و میدانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش های جهان(المپیک سیزم 2019) خبر داد.

- معاون تربیت و آموزش ناجا از کسب 2 مدال طلا توسط تیم دو و میدانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش های جهان(المپیک سیزم 2019) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار امیر حسین یاوری از کسب 2 مدال طلا توسط تیم دو و میدانی نیروهای مسلح ایران در مسابقات ارتش های جهان(المپیک سیزم 2019) خبر داد.

وی افزود: تیم دو و میدانی نیروهای مسلح کشورمان توانست در مسابقات ارتش های جهان (سیزم 2019) که با حضور بیش از 120 کشور جهان در شهر WUHAN چین برگزار شد، برای اولین بار 2 مدال طلای المپیک را در رشته های دو 100 متر و دو 400 متر با مانع، به دست آورد و جایگاه جمهوری اسلامی ایران را نسبت به دوره های قبل مسابقات ارتش های جهان(سیزم 2019) بهبود بخشد.

معاون تربیت و آموزش ناجا، رشته دو و میدانی را از ورزش های پایه و مبنایی برای ایجاد آمادگی جسمانی نیروهای مسلح دانست و گفت: توسعه این ورزش منجر به ارتقاء توان جسمانی و رزمی کارکنان و اقتدار نیروهای مسلح می شود.

سردار یاوری با عنایت به طنین انداز شدن سرود ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ارتش های جهان(المپیک سیزم 2019)، ضمن تبریک این افتخارات به فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 2 مدال طلا توسط تیم دو و میدانی نیروهای مسلح ایران

کسب 2 مدال طلا توسط تیم دو و میدانی نیروهای مسلح ایران