مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 11:292019-10-28اجتماعي

ارائه خدمات امدادی به بیش از 2 هزار زائر پیاده حرم رضوی


سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از ارائه خدمات امدادی به 2458 نفر از زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) توسط امدادگران این شعبه خبر داد.

- سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان از ارائه خدمات امدادی به 2458 نفر از زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) توسط امدادگران این شعبه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود برازنده سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح همسفران خورشید توسط جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی عنوان کرد: این طرح در محورهای مواصلاتی منتهی به حرم مطهر رضوی و با محوریت ارائه خدمات امدادی به زائران پیاده علی ابن موسی الرضا(ع) اجرا شد و بر همین اساس به 2458 زائر پیاده دهه آخر صفر در محدوده شهرستان قوچان خدمات امدادی ارائه داده شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح از چهار دستگاه آمبولانس، سه دستگاه خودرو کمک دار سبک، یک دستگاه خودرو ست نجات و دو دستگاه خودرو سواری استفاده شده است و 113 امدادگر به صورت داوطلبانه در دو پایگاه سیار واقع در محور قوچان- فاروج ورودی روستای قوچان عتیق( شهرکهنه) و محور قوچان- چناران در روستای علی زینل به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان بیان کرد: 1025 نفر از مراجعه کنندگان خدماتی از قبیل کنترل فشارخون، اخذ داروهای غیرتخصصی و تست ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات امدادی به بیش از 2 هزار زائر پیاده حرم رضوی

ارائه خدمات امدادی به بیش از 2 هزار زائر پیاده حرم رضوی