مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 12:072019-10-28پزشكي

واریس و درمان واریس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، در بدن تمامی انسان ها سه نوع رگ وجود دارد ، این رگ ها اعم از : سیاهرگ و یا ورید که وظیفه انتقال خون از بدن به قلب را ایفا میکند .

- استفاده از این جوراب باعث درمان واریس نمی شود اما تا حدودی باعث جلوگیری از پیشرفت و همچنین تاثیر زیادی در کاهش علائم خستگی و بی قراری پا در بیماران می شود .

2 .

اسکلروتراپی : در این روش از تزریق ماده اسکلروزان در عروق استفاده می شود که باعث خوابیده شدن دیواره داخلی وریدواریسی و در نتیجه باعث درمان واریس می شود .

3 .

استفاده از امواج رادیوفرکوئنسی ( RF ) : در این روش از طریق امواج رادیوفرکوئنسی که از طریق کاتر وارد ورید گردیده و باعث درمان واریس می شود .

در واقع در این روش از طریق امواج رادیوفرکوئنسی اقدام به سوزاندن دیواره داخلی رگ واریسی کرده و در نتیجه باعث درمان واریس می گردد .

4 .

درمان واریس از طریق لیزر ( EVLT ) : در این روش از طریق وارد نمودن فیبر در داخل رگ و تاباندن اشعه لیزر به دیواره داخلی رگ واریسی باعث سوزاندن این ناحیه و در نتیجه باعث درمان واریس می شود .

5 .

استفاده از چسب داخلی وریدی : در این روش از طریق چسب مخصوص داخلی وریدی باعث چسبیدن دیواره داخلی رگ واریسی گردیده و باعث درمان واریس می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واریس و درمان واریس

واریس و درمان واریس