مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 12:422019-10-28سياسي

بازدید رییس شورای شهر تهران از چند ایستگاه صلواتی در مسیر زائران رضوی


رییس شورای شهر تهران عصر امروز از چند ایستگاه صلواتی در مسیر زائران پیاده حضرت امام رضا (ع) بازدید کرد.

- بازدید رییس شورای شهر تهران از چند ایستگاه صلواتی در مسیر زائران رضوی رییس شورای شهر تهران عصر امروز از چند ایستگاه صلواتی در مسیر زائران پیاده حضرت امام رضا (ع) بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی ،سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: محسن هاشمی رفسنجانی علاوه بر حضور در چند ایستگاه صلواتی از ستاد جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا (ع) نیز دیدن کرد و با نحوه خدمت رسانی خادمان این ستاد آشنا شد.

حسین رضایی افزود: تاکنون 368 هزار زائر پیاده در قالب هزار و 860 کاروان از استان های مختلف وارد مشهد شده اند و هم اکنون زائران پیاده بسیار در جاده های 6 گانه منتهی به مشهد در حال نزدیک شدن به حرم مطهر رضوی هستند.

وی با اشاره به ظرفیت اسکان جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) در مشهد برای 100 هزار زائر گفت: شب گذشته تمام ظرفیت اسکان در مدارس، حسینیه ها و سایر اماکن در نظر گرفته شده توسط این جمعیت کامل شد.

وی گفت: نگرانی بابت کمبود فضای اسکان برای زائران در مشهد وجود ندارد زیرا نهادهای مختلف به کمک جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا (ع) برای اسکان زائران شتافته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس شورای شهر تهران از چند ایستگاه صلواتی در مسیر زائران رضوی

بازدید رییس شورای شهر تهران از چند ایستگاه صلواتی در مسیر زائران رضوی