مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 12:492019-10-28فرهنگي

سریال های جدید تلویزیون را بشناسید


تلویزیون برای فصل پاییز و بعد از ماه محرم و صفر، سریال های «به رنگ خاک»، «حکایت های کمال»، «گیله وا» و «فوق لیسانسه ها» را روی آنتن می برد.

- تلویزیون برای فصل پاییز و بعد از ماه محرم و صفر، سریال های به رنگ خاک ، حکایت های کمال ، گیله وا و فوق لیسانسه ها را روی آنتن می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، شبکه های مختلف سیما با آغاز ماه ربیع الاول پخش سریال های جدید خود را آغاز می کنند.

امسال شبکه های سیما برای فصل پاییز و بعد از ماه محرم و صفر پخش سریال های به رنگ خاک ، حکایت های کمال ، گیله وا و فوق لیسانسه ها را تدارک دیده اند.

* به رنگ خاک سریال به رنگ خاک به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید بشیری یکی از سریال های جدید است که از جمعه 10 آبان ساعت 22 و 15 هر شب از شبکه یک سیما پخش می شود.

از ویژگی های این سریال 35 قسمتی، بازخوانی روابط انسانی و فعالیت های اجتماعی ساکنان جزیره های خلیج فارس در کنار روایت داستان اصلی این مجموعه است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مهرداد که در جزیره هرمز به آموزش غواصی مشغول است، دلباخته دختر ناخداست؛ در حالی که ناخدا مخالف جدی ازدواج این دو است.

از سوی دیگر یک تیم خلافکار در پی پیدا کردن مهرداد هستند و او نیز هر روز برای یافتن شییی قدیمی به زیر آب رفته و غواصی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال های جدید تلویزیون را بشناسید

سریال های جدید تلویزیون را بشناسید