مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 13:352019-10-28سياسي

حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور در پایگاه های طرح همسفران خورشید


رییس جمعیت هلال احمر کشور با حضور در پایگاه های طرح همسفران خورشید6 ویژه خدمت به زائران پیاده رضوی بر ضرورت تکریم و خدمت به زائران حضرت رضا(ع) تاکید کرد.

- حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور در پایگاه های طرح همسفران خورشید رییس جمعیت هلال احمر کشور با حضور در پایگاه های طرح همسفران خورشید6 ویژه خدمت به زائران پیاده رضوی بر ضرورت تکریم و خدمت به زائران حضرت رضا(ع) تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر علی اصغر پیوندی امروز با حضور در پایگاههای استقبال و امدادرسانی به زائران پیاده رضوی در مسیر نیشابور به مشهد، در جریان روند خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی قرار گرفت.

وی همچنین تعدادی از زائران پیاده دردمند ثامن الحجج(ع) را معاینه و ویزیت کرد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به فعالیت 106پایگاه امدادی ثابت، سیار و قرارگاه های موقت درمانی در خراسان رضوی و نیز آمادگی هلال احمر خراسان شمالی در این طرح گفت: 1460نیرو و عضو داوطلب و نجاتگر هلال احمر استان خراسان رضوی از 26مهرماه تا یکروز پس از شهادت امام رضا(ع) در طرح فعالند.

دکتر پیوندی افزود: ارائه خدمت به زائران در طرح هایی مانند اربعین و همسفران خورشید در محور مشهد داوطلبانه و مبتنی بر عشق و ارادت به ائمه معصوم انجام می شود که باعث برکت کار هلال احمر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور در پایگاه های طرح همسفران خورشید

حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور در پایگاه های طرح همسفران خورشید