مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 13:442019-10-28سياسي

انجام هماهنگی های لازم برای اتمام پروژه های ناقص مسکن مهر اردبیل


مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: آماده سازی زیرساخت های لازم برای رفع مشکلات برخی از طرح های ناقص مسکن مهر که در شهرهای بیش از 25 هزار نفری اردبیل قرار دارند انجام می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی کنعانپور ظهر دوشنبه در شورای مسکن استان اردبیل که در سالن جلسات شیخ صفی استانداری برگزار شد، عنوان کرد: مشکلات و نواقص پروژه های مسکن مهری که در شهرهای بیش از 25 هزار نفری قرار دارند، با درنظر گرفتن تمهیدات ویژه برطرف می شود.

به گفته وی آماده سازی و برقراری زیرساخت های لازم با هم افزایی کامل دستگاه های مرتبط مورد تأکید بوده تا در این بخش به نتایج دلخواه و مورد انتظار دست یابیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل تصریح کرد: به دلیل شرایط خاص اقتصادی شاهد بلا تکلیف بودن برخی از طرح های اجرا شده مسکن مهر در استان اردبیل هستیم که باید با تسهیل شرایط، امکان مناسب برای تداوم فعالیت واحدهای این بخش فراهم گردد.

کنعانپور با بیان اینکه در مجموع بیش از چهار هزار و 370 واحد مسکن مهر در استان اردبیل بنا شده است، افزود: تعیین تکلیف بیش از 500 واحد مسکن مهر در استان تا پیش از پایان سال جاری انجام خواهد پذیرفت.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل در ادامه بر ضرورت پیگیری فاضلاب مسکن مهر شهرستان نمین، مشکلات آسفالت معابر و نارسایی هایی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام هماهنگی های لازم برای اتمام پروژه های ناقص مسکن مهر اردبیل

انجام هماهنگی های لازم برای اتمام پروژه های ناقص مسکن مهر اردبیل