مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 14:052019-10-28سياسي

ارائه خدمات امدادی بیش از 2 هزار زائر پیاده حرم رضوی توسط هلال احمر قوچان


ارائه خدمات امدادی به بیش از 2 هزار 450 نفر از زائران پیاده حرم امام رضا (ع) به همت نیروهای امدادی شهرستان قوچان در قالب طرح همسفران خورشید انجام شد.

- ارائه خدمات امدادی به بیش از 2 هزار 450 نفر از زائران پیاده حرم امام رضا (ع) به همت نیروهای امدادی شهرستان قوچان در قالب طرح همسفران خورشید انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،مرکز خراسان رضوی،سرپرست جمعیت هلال احمر قوچان گفت:با هدف ارائه خدمات امدادی به زائران پیاده حرم امام رضا (ع) توسط جمعیت هلال احمر استان،پرسنل،امدادگران، نجاتگران و اعضا داوطلب هلال احمر این شهرستان در قالب طرح همسفران خورشید به بیش از دو هزار و 400 زائر پیاده خدمات امدادی ارائه شد.

مسعود برازنده با بیان اینکه در این طرح از 4 دستگاه آمبولانس،3 دستگاه خودرو کمک دار سبک 1 دستگاه خودرو ست نجات و 2 دستگاه خودرو سواری استفاده شده است ادامه داد:در این ایام 113 نفر از پرسنل ، امدادگران، نجاتگران و اعضا داوطلب و جوانان به صورت داوطلبانه برای ارائه خدمات امدادی در 2 پایگاه سیار حضور داشته اند سرپرست جمعیت هلال احمر قوچان افزود : هزار و 25 نفر از مراجعه کنندگان خدماتی از قبیل کنترل فشار خون ، تست قند خون داروهای غیر تخصصی دریافت کرده اند و همچنین هزار و 433 نفر خدماتی از قبیل تاول درمانی ، بانداژ پانسمان و شستشوی زخم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات امدادی بیش از 2 هزار زائر پیاده حرم رضوی توسط هلال احمر قوچان

ارائه خدمات امدادی بیش از 2 هزار زائر پیاده حرم رضوی توسط هلال احمر قوچان