مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 14:162019-10-28اجتماعي

ارائه خدمات امدادی بیش از 2هزار زائر پیاده حرم رضوی توسط هلال احمر قوچان


ارائه خدمات امدادی به بیش از 2هزار 450نفر از زائران پیاده حرم امام رضا(ع) به همت نیرو های امدادی شهرستان قوچان در قالب طرح همسفران خورشید انجام شد.

- ارائه خدمات امدادی به بیش از 2هزار 450نفر از زائران پیاده حرم امام رضا(ع) به همت نیرو های امدادی شهرستان قوچان در قالب طرح همسفران خورشید انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست جمعیت هلال احمر قوچان گفت: با هدف ارائه خدمات امدادی به زائران پیاده حرم امام رضا(ع) توسط جمعیت هلال احمر استان، پرسنل، امدادگران، نجاتگران و اعضا داوطلب هلال احمر این شهرستان در قالب طرح همسفران خورشید به بیش از دوهزار و 400زائر پیاده خدمات امدادی ارائه شد.

مسعود برازنده با بیان اینکه در این طرح از 4دستگاه آمبولانس، 3دستگاه خودرو کمک دار سبک 1دستگاه خودرو ست نجات و 2دستگاه خودرو سواری استفاده شده است ادامه داد: در این ایام 113نفر از پرسنل، امدادگران، نجاتگران و اعضا داوطلب و جوانان به صورت داوطلبانه برای ارائه خدمات امدادی در 2پایگاه سیار حضور داشته اند.

سرپرست جمعیت هلال احمر قوچان افزود: هزار و 25نفر از مراجعه کنندگان خدماتی از قبیل کنترل فشار خون، تست قند خون داروهای غیرتخصصی دریافت کرده اند و همچنین هزار و 433نفر خدماتی از قبیل تاول درمانی، بانداژ پانسمان و شستشوی زخم دریافت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات امدادی بیش از 2هزار زائر پیاده حرم رضوی توسط هلال احمر قوچان

ارائه خدمات امدادی بیش از 2هزار زائر پیاده حرم رضوی توسط هلال احمر قوچان