مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 14:562019-10-28سياسي

احداث بزرگترین کارخانه قند و شکر کشور در نهاوند


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از احداث بزرگترین کارخانه قند و شکر کشور در نهاوند با 600 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، حسن بهرام نیا عصر امروز در جمع روسا و پرسنل بهزیستی، آموزش و پرورش و آبفای نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند در دو شاخص راه های ارتباطی و خطوط ریلی رتبه نخست استان را دارد.

وی ادامه داد: سد گرین نهاوند پس از چندین سال وقفه در کار با 230 میلیارد تومان به چرخه اجرایی کشور بازگشت و در حال حاضر دارای 18 درصد پیشرفت فیزیکی است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به کلنگ زنی کارخانه قند و شکر با 600 میلیارد تومان گفت: این کارخانه بزرگ ترین کارخانه قند و شکر کشور با ظرفیت تولید 70 هزار تن است که در حال حاضر به دنبال تأمین اعتبار 400 میلیارد تومانی از محل تسهیلات بانکی برای آن هستیم.

وی توسعه راه ها و خطوط ریلی را یکی از اقدامات مؤثر در توسعه شهرستان دانست از کلنگ زنی ایستگاه دوم قطار نهاوند با 174 میلیارد تومان به طول 22 کیلومتر خبر داد.

بهرام نیا گفت: طی گزارش پلیس راهور در محور نهاوند ـ آورزمان ـ ملایر با توجه به عرض کم و مشکلات فنی سالانه 40 کشته و 400 زخمی داشتیم که در حال حاضر هشت کیلومتر این محور در حوزه نهاوند افتتاح و بقیه آن در حوزه ملایر با تمام توان در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین کارخانه قند و شکر کشور در نهاوند

احداث بزرگترین کارخانه قند و شکر کشور در نهاوند