مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آبان 1398 ساعت 22:582019-10-28اقتصادي

طراحی الگوی ویلچر ارگونومیک با همکاری برندهای معروف ساخت ویلچر در دنیا


رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از برنامه این دانشگاه برای طراحی الگویی از یک ویلچر ارگونومیک با همکاری یک الی دو برند معروف ساخت ویلچر در دنیا خبر داد.

- امیرمسعود عرب در گفت وگو با ایسنا سه حوزه ای که دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بر آن متمرکز شده را واقعیت مجازی، توانبخشی از راه دور و اُرتوزهای توانبخشی اعلام کرد.

وی سپس به تشریح ظرفیت های همکاری مشترک با دانشگاه های کشورهای مدیترانه شرقی در زمینه توانبخشی پرداخت و گفت: با توجه به فقدان دانش کافی در این حوزه در کشورهای همسایه، محصولات ما در این کشورها بازار خوبی خواهند داشت.

بر این اساس قصد داریم با توجه به مشکلات و نیازهای کشورهای خارجی، پروتوتایپ یا الگوی محصولات خودمان را به آن ها هم ارائه دهیم و در این حوزه با آن ها تعامل داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی سپس به یکی دیگر از کارهایی که در مرکز رشد دانشگاه و جدای از کارهای فناورانه در حال انجام است، اشاره کرد و توضیح داد: با همکاری یک الی دو شرکت و برند معروف ساخت ویلچر در دنیا، در حال همکاری برای طراحی الگویی از یک ویلچر ارگونومیک در داخل کشور هستیم.

عرب افزود: این برنامه که اقدامات اولیه آن از 6 ماه پیش آغاز شده، با حمایت دفتر توسعه فناوری های سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی الگوی ویلچر ارگونومیک با همکاری برندهای معروف ساخت ویلچر در دنیا

طراحی الگوی ویلچر ارگونومیک با همکاری برندهای معروف ساخت ویلچر در دنیا