مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 01:502019-10-28سياسي

برای ترویج فرهنگ رضوی در جامعه باید آن را تبلیغ کرد


مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی گفت: برای ترویج فرهنگ رضوی در جامعه باید آن را تبلیغ کرد تا مردم به صورت کامل با آن آشنا شوند - حجت الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، با اشاره به ویژگی های بارز شخصیت امام رضا(ع) اظهار کرد: امام رضا(ع) در ابعاد مختلف و مواجه با حوادث مختلف الگوی بسیاری خوبی برای همگان است.

وی افزود: امام رضا(ع) با بزرگان و سران مکاتب مختلف روبه رو می شدند بدون این که ذره ای عصبانی و یا خشمگین شوند، ایشان از بحث با آنها هیچ اِبایی نداشتند و در هر بحثی که شرکت می کردند با جواب های بسیار دقیق و منطقی خود طرف مقابل را مُجاب می کردند.

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: امام رضا(ع) بسیار مهربان و رئوف بودند و هرکسی که با ایشان مواجه می شد متوجه رفعت و بزرگواری آن حضرت می شد.

 سپاسی آشتیانی بیان کرد: برای ترویج فرهنگ رضوی در جامعه باید آن را تبلیغ کرد تا مردم به صورت کامل با آن آشنا شوند، همچنین باید افرادی که در جامعه مسئولیت دارند و رفتار و گفتار آنها در جامعه موثر است به اصول فرهنگ رضوی عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به رغم تمام منابع موجود در بحث تبلیغ و ترویج فرهنگ مشکل داریم، منابع و امکانات بسیاری در دست داریم اما از آن به نحو صحیحی استفاده نمی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ترویج فرهنگ رضوی در جامعه باید آن را تبلیغ کرد

برای ترویج فرهنگ رضوی در جامعه باید آن را تبلیغ کرد