مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 07:222019-10-29سياسي

شبکه های آموزش علوم پزشکی در دانشگاه ها تشکیل می شود


معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم شبکه سازی در آموزش علوم پزشکی گفت: لازم است تمامی افراد ذینفع در دانشگاهها در شبکه های آموزش علوم پزشکی عضو شوند و در اجرای برنامه ها مشارکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت دکتر باقر لاریجانی در نشست مجازی معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: در حوزه معاونت آموزشی سعی بر این است که با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی بسترهای ارتباطی با مسئولان آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی گسترش یابد.

لاریجانی گفت: در کنار اقداماتی که در حوزه آموزش وزارت بهداشت صورت گرفته، اقدامات خوبی در دانشگاه های علوم پزشکی صورت گرفته به طوری که 7 دانشگاه علوم پزشکی جزو دانشگاه های برتر در سطح بین الملل معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه به ازای هر 12 عضو هیئت علمی علوم پزشکی یک هسته فناوری مرتبط وجود دارد گفت: روزانه رویدادهای مختلفی در حوزه توسعه فناوری و نوآوری در حوزه علوم پزشکی برگزار می شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت عنوان کرد: بسیاری از کوریکولوم های علوم پزشکی بازنگری شده است و اعتباربخشی دانشگاه ها و بیمارستان ها انجام شده است.

همچنین دریافت گواهینامه فدراسیون جهانی آموزش پزشکی برای اعتباربخشی دوره پزشکی عمومی هم دستاورد بزرگی است که طی یک سال گذشته با تلاش همکاران حاصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های آموزش علوم پزشکی در دانشگاه ها تشکیل می شود

شبکه های آموزش علوم پزشکی در دانشگاه ها تشکیل می شود