مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 07:392019-10-29سياسي

اجرای بیش از 230 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در هرمزگان


فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از اجرای بیش از 230 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان هرمزگان خبر داد.

- فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از اجرای بیش از 230 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان هرمزگان خبر داد.

سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری در نشستی خبریضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر اظهار کرد: حضور میلیونی مردم شریف از سراسر ایران و دنیا در پیاده روی اربعین نشان از وحدت و همدلی و اخوت داشت و از همه مهم تر نشان داد که شعار هیهات من الذله یک اعتقاد عملی برای شیعیان است.

وی اصلی ترین هدف از قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست و بیان کرد: مسیر امام حسین(ع) مسیر امر به معروف و نهی از منکر است که بزرگترین فرائض است و همه فرائض در برابر امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره ای درمیان دریا هستند.

سردار سالاری هفته بسیج دانش آموزی را یادآور رشاد ت های بیش از 36 هزار شهید دانش آموز قلمداد کرد و گفت: امار شهدای دانش آموز نشانگر این است که دانش آموزان ایران اسلامی در دانشگاه انسان ساز دفاع مقدس پله های ترقی را طی کردند و به بزرگترین مدارج علمی که رسیدن به وصل الی الله و شهادت است رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 230 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در هرمزگان

اجرای بیش از 230 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در هرمزگان