مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 07:522019-10-29سياسي

استان سمنان در سالگرد شهادت امام مهربانی ها سیاه پوش و عزادار شد


مردم سراسر استان سمنان در این واپسین ساعات ماه صفر، در سوگ امام مهربانی ها، امام علی بن موسی الرضا(ع) غرق در ماتم و سوگواری هستند و دل هایشان امروز کنار سقاخانه رضوی است.

- سمنان - مردم سراسر استان سمنان در این واپسین ساعات ماه صفر، در سوگ امام مهربانی ها، امام علی بن موسی الرضا(ع) غرق در ماتم و سوگواری هستند و دل هایشان امروز کنار سقاخانه رضوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مردم استان سمنان از دورترین روستاهای کالپوش در شرقی ترین بخش های استان تا غربی ترین نقاط آرادان و گرمسار و فولاد محله هم زمان با واپسین روز ماه صفر، در رثای مولایشان، امام مهربانی ها، ضامن آهو، شمس الشموس، امام علی بن موسی الرضا(ع) غرق در ماتم و سوگواری هستند.

سالگرد شهادت امامی که در غربت مجاهدانه زیست و پا پس نگذاشت تا جان خویش را در این راه تقدیم حق تعالی کرد.

شمس الشموس امروز ذکر لب تمام مردم قومس است، آن هم در این ساعات پایانی ماه صفر؛ مردم استان سمنان عزادارند مردم استان سمنان اما سه گونه در عزای امام مهربانی ها نقش آفرینی می کنند، عده ای هستند که در هشت شهرستان استان طی روزهای گذشته با حضور در تکایا، مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه به عزاداری می پردازند و اطعام نیازمندان را به نیت مهربانی امام غریب، فراموش نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان در سالگرد شهادت امام مهربانی ها سیاه پوش و عزادار شد

استان سمنان در سالگرد شهادت امام مهربانی ها سیاه پوش و عزادار شد