مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 11:122019-10-29سياسي

رزمایش «الی بیت المقدس» در آذربایجان غربی برگزار می شود


جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش «الی بیت المقدس» 9 تا 10 آبان ماه امسال با حضور 64 گردان بسیجیان در استان برگزار می شود.

- ارومیه - جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمایش الی بیت المقدس 9 تا 10 آبان ماه امسال با حضور 64 گردان بسیجیان در استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سپاه شهدای آذربایجان غربی، سردار اللهوردی داداش زاده در خصوص جزییات این رزمایش با بیان اینکه این رزمایش با هدف آمادگی و اقتدار نیروهای بسیج استان برگزار می شود افزود: این رزمایش در سه محور دفاعی، امنیتی و امدادی به مدت دو روز در ارومیه برگزار می شود.

وی ادامه داد: بسیجیان روز پنجشنبه 10 آبان درحوزه ها و گردان ها تجمع کرده و به محله های اردوگاه اعزام خواهند شد و روز دوم در صبحگاه مشترک و نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

سردار داداش زاده اظهار داشت: مردمی کردن دفاع پایان ناپذیر و تقویت بنیه رزم نیروهای بسیجی، نمایش اقتدار و ارتقای آمادگی های گردان ها و ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر اعضای گردان ها با سایر سازمان ها از اهداف این رزمایش است.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: فعالیت جمعی گردان های بیت المقدس و کوثر و مردمی کردن دفاع از دیگر اهداف این رزمایش به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «الی بیت المقدس» در آذربایجان غربی برگزار می شود

رزمایش «الی بیت المقدس» در آذربایجان غربی برگزار می شود