مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 11:552019-10-29فرهنگي

درباره «خانه پدری» صداقت داشته باشیم/ جای قانون گریز و قانون مدار را عوض نکنید!


بعضی مدیران از همان اول هم می دانستند که اکران «خانه پدری» متوقف خواهد شد، اما این فیلم را اکران کردند تا هم امتیاز انتخاباتی و ژست ناجی سینما بگیرند و هم دست آخر وقتی فیلم قربانی شد، - درباره خانه پدری صداقت داشته باشیم/ جای قانون گریز و قانون مدار را عوض نکنید! یک فعال فرهنگی گفت: بعضی مدیران از همان اول هم می دانستند که اکران خانه پدری متوقف خواهد شد، اما این فیلم را اکران کردند تا هم امتیاز انتخاباتی و ژست ناجی سینما بگیرند و هم دست آخر وقتی فیلم قربانی شد، دادگر شوند و و دستگیر مظلومان.

حمید احتشامی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: با یکی از رفقای رسانه ای که در نشریات اصلاح طلب کار می کند، حرف می زدم.

عصبانی بود که شما و همفکرانتان به سینما خیانت کردید و چون خود را در آینه فیلم می دیدید به آن آیینه سنگ زدید و از این حرفهای مثلاً فلسفی.

 نمیدانم قانع شد یا نه اما مفصل برایش توضیح دادم.

وی ادامه داد: گفتم شما مگر نمی گویید که ما چرا انقدر نازک نارنجی شده ایم که با یک صحنه قتل سردی مان می کند؟ مگر نمی گویید آن طرف و توی سینمای اروپا و آمریکا هزار برابر بدتر می سازند و نمونه اش قاتلین بالفطره و اره و هزار نمونه فیلم وحشتناک دیگر و کسی هم ککش نمی گزد؟ خب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره «خانه پدری» صداقت داشته باشیم/ جای قانون گریز و قانون مدار را عوض نکنید!

درباره «خانه پدری» صداقت داشته باشیم/ جای قانون گریز و قانون مدار را عوض نکنید!