مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 14:112019-10-29سياسي

برپایی یادواره های شهدا در مناطق مختلف گیلان + آلببوم


همزمان با سالروز شهادت امام رضا علیه السلام، یاد و خاطره شهدا در مناطق چابکسر رودسر ، چمخاله لنگرود، طارمسر کوچصفهان، قلعه رودخان فومن و چهارده علیا و سفلی املش گرامی داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ یادواره 129 شهید بخش چابکسر شهرستان رودسر امروز برگزار شد.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در این مراسم گفت : شهدا وظیفه شناس و آگاه به زمان خود بودند و به وظیفه شان در قبال آرمان های انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه به بهترین نحو عمل کردند و امروز نوبت ماست تا با پیروی از آرمان های آنان ، پاسدار خون پاک شان باشیم.

آیت الله رضا رمضانی گیلانی افزود : امروز دشمن با آرایش مختلف جنگی درصدد به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران است اما با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم همیشه درصحنه ، نتوانسته کاری از پیش ببرد.

یاد و خاطره 26 شهید چمخاله لنگرود هم گرامی داشته شد .

آیت الله رمضانی نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام در این مراسم هم گفت : حضور پرشور مردم در یادواره های شهدا نشانه وحدت و انسجام اسلامی و پایبندی مردم به آرمان های انقلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی یادواره های شهدا در مناطق مختلف گیلان + آلببوم

برپایی یادواره های شهدا در مناطق مختلف گیلان + آلببوم