مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 15:002019-10-29اجتماعي

آیین غبارروبی تکه ای از بهشت در مأمن امامزادگان+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، علاقه مندی مردم آستانه اشرفیه به اهل بیت عصمت و طهارت و امام زادگان در قالب های مختلف ازجمله اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی به داخل ضریح این امام زادگان شریف چیزی جز ارادت خالص به ساحت مقدس اهل بیت نبوده و قطعاً ثمرات این کار خیر در زندگی انسان نمایان می شود.

اولین سه شنبه هرماه برای مردم آستانه اشرفیه رنگ و بوی خدایی دارد، مگر می شود آستانه ای باشی و در ساعات اولیه اولین سه شنبه ماه دلت به سمت حرم سلطان سید جلال الدین اشرف پر نزند.

حرم مطهر سلطان سید جلال الدین اشرف در روز شهادت ضامن آهو میزبان زائرانی است که با درد و دل بسیار و قلبی اندوهگین از زیارت امام رضا جامانده و کبوتر دلشان در این حرم به پرواز درآمده است.

مردم دیار سلطان در اولین سه شنبه ماه، خود را آماده غبارروبی تکه ای از بهشت کرده و دل تنگی خود را در کنار قبر سید جلال بازگو کرده و بغض خود را شکسته و بی واسطه و با کمری خم و به زانو نشسته با پروردگار خود راز و نیاز می کنند.

در اولین ساعات امروز مرقد سید جلال الدین اشرف (ع) رنگ و بوی بهشتی دارد، مردم آستانه از جوان و پیر آماده باز شدن قفل درب مرقد حرم سلطان سید جلال الدین اشرف هستند تا مشتاقانه به داخل صحن رفته و دل های خود را آماده دلربایی برای خدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین غبارروبی تکه ای از بهشت در مأمن امامزادگان+فیلم

آیین غبارروبی تکه ای از بهشت در مأمن امامزادگان+فیلم