مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 16:062019-10-29پزشكي

بیماری های شایع بانوان بیشتر بدانیم


بانوان برای درمان عفونت ها از خود درمانی پرهیز کنند.

- ، مرکز فارس، متخصص زنان و زایمان بیمارستان مادر و کودک شوشتری شیراز گفت: عفونت واژن یکی از شایع ترین بیماری های زنان است که باید تحت نظر پزشک درمان شود.

دکتر مریم زارع خفری افزود: مهمترین نشانه های ابتلا به عفونت واژن در زنان ترشحات غیرطبیعی، تغییر رنگ و بوی بد ترشحات و حتی ترشحات بی رنگی همراه با خارش و سوزش است.

وی گفت: بیشترین دلیل مراجعه بانوان به درمانگاه های زنان و زایمان، به دلیل ابتلا به عفونت واژن است که با نام واژنیت ، شناخته می شود.

متخصص زنان و زایمان بیمارستان مادر و کودک شوشتری شیراز افزود: زمانی که تخمک گذاری در بدن اتفاق می افتد، ابتلا به عفونت واژن افزایش می یابد.

دکتر مریم زارع خفری گفت: این بیماری در سنین 14 تا 49 سالگی بسیار شایع است و هر خانمی در طول عمر خود، بار ها و بار ها می تواند به این بیماری مبتلا شود.

وی افزود: اگر مادر بهداشت را به خوبی رعایت و پوشک و لباس های کودک را در زمان مناسب عوض نکند، می تواند سبب ابتلای کودک به این عفونت شود.

متخصص زنان و زایمان بیمارستان مادر و کودک شوشتری شیراز گفت: سوزش و خارش علامت ابتلا به عفونت واژن در کودکان است و باید کودک را برای درمان نزد پزشک برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری های شایع بانوان بیشتر بدانیم

بیماری های شایع بانوان بیشتر بدانیم