مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آبان 1398 ساعت 20:172019-10-29بين الملل

اسارت 18 سرباز ارتش سوریه در مرز ترکیه


وزارت دفاع ترکیه از اسارت 18 نظامی که به احتمال قوی از نیروهای ارتش سوریه هستند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش ترکیه روز سه شنبه 18 نفر از سربازان ارتش سوریه را در منطقه راس العین به اسارت گرفته است.

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که 18 نظامی که به احتمال قوی از نیروهای ارتش سوریه هستند، در منطقه راس العین واقع در شمال سوریه به اسارت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه روز سه شنبه در این باره اعلام کرد این 18 نفر به احتمال قوی از نیروهای ارتش سوریه هستند.

وزارتخانه یاد شده تاکید کرد، این 18 نفری که ادعا می کنند از سربازان ارتش سوریه هستند، در عملیات شناسایی و امنیتی در جنوب شرقی راس العین دستگیر شدند .

فعالان سوری ویدئویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که در آن نشان داده می شود، شبه نظامیان تحت حمایت ارتش ترکیه این تعداد از سربازان سوری را در منطقه تل الهوی در ریف شهر راس العین به اسارت خود درآوردند .

در این ویدئو نشان داده می شود که تعدادی از عناصر مسلح وابسته به ارتش آزاد سوریه تحت حمایت ترکیه، این اسرا را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

این تعداد از نیروی ارتش سوریه در حالی در راس العین به اسارت گرفته می شوند که حملات ارتش ترکیه به شمال سوریه با وجود توافق آتش بس همچنان ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسارت 18 سرباز ارتش سوریه در مرز ترکیه

اسارت 18 سرباز ارتش سوریه در مرز ترکیه