مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 05:242019-10-30اقتصادي

12 میلیارد تومان ابلاغ اعتبار جهت ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: 12 میلیارد تومان از ابتدای سال ابلاغ اعتبار در زمینه ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس داشته ایم.

- محمدرضا بیکی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در خراسان جنوبی تا پایان آبان ماه سال جاری، بخاری نفتی از مدارسی که علمک گاز در آن مدرسه نصب شده، حذف می گردد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: در خراسان جنوبی 900 کلاس درس با شرایط حدف بخاری نفتی را داشته ایم(داشتن علمک گاز) که در بخش عمده ای از آنان این حدف صورت گرفته و تنها در تعدادی از مدارس طبس باقی مانده است.

بیکی با بیان اینکه بیشتر مدارسی که در سال جاری بخاری نفتی از آن حذف شده است مدارس روستایی و مناطق محروم در شهرستان هایی چون درمیان و سربیشه بوده است، ادامه داد: به عنوان مثال تنها در درمیان در 200 کلاس درس کار حذف بخاری نفتی را اجرایی کردیم.

وی افزود: با توجه به پیگیری های استاندار خراسان جنوبی در سال جاری تاکنون 12 میلیارد تومان ابلاغ اعتبار در زمینه ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس داشته ایم که بتوانیم برنامه ها را با سرعت بیشتری پیگیری کنیم.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: به جرأت می توان گفت مدرسه دولتی در خراسان جنوبی وجود ندارد که برای سیستم گرمایشی خود از بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 میلیارد تومان ابلاغ اعتبار جهت ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس

12 میلیارد تومان ابلاغ اعتبار جهت ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس