مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 05:492019-10-30سياسي

باید برای همه کارکنان حلقه دره پرونده پزشکی تشکیل شود


مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بیش از 15 سال است که در جلسات مربوط به ساماندهی وضعیت مرکز حلقه دره شرکت می کنم و در تمامی این سال ها مصوباتی در خصوص مدیریت شیرابه و دفن اصولی پسماند این مرکز ابلاغ شده ولی اغلب در مرحله کاغذ باقی مانده و عملیاتی نشده است.

- مقصود جعفرنیا در گفت و گو با ایسنا، گفت: با توجه به عوارض زیست محیطی فعالیت مرکز دفن زباله حلقه دره، نظارت بر آنچه در این مرکز اتفاق می افتد، به عهده محیط زیست استان است و دانشگاه علوم پزشکی برای جلوگیری از موازی کاری، تا کنون به این حوزه ورود نکرده است.

وی ادامه داد: البته دانشگاه علوم پزشکی در کارگروه پسماند استان عضو است و در جریان مصوبات ابلاغی این کارگروه به شهرداری و سازمان پسماند قرار می گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه مشکل شیرابه و بوی بد مرکز دفن زباله حلقه دره مربوط به یکی دو سال اخیر نیست و به سالیان قبل تر برمی گردد، تصریح کرد: بیش از 15 سال است که در جلسات مربوط به ساماندهی وضعیت این مرکز شرکت می کنم و در تمامی این سال ها مصوباتی در خصوص مدیریت شیرابه و دفن اصولی پسماند این مرکز ابلاغ شده ولی اغلب در مرحله کاغذ باقی مانده و عملیاتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید برای همه کارکنان حلقه دره پرونده پزشکی تشکیل شود

باید برای همه کارکنان حلقه دره پرونده پزشکی تشکیل شود