مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 06:152019-10-30دانش

2000 عضو هیئت علمی به زودی جذب دانشگاه های علوم پزشکی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدباقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست مجازی معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: - معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: طی 3 دهه گذشته تعداد اعضای هیئت علمی علوم پزشکی 7 برابر شده و به زودی حدود 2 هزار نفر دیگر هم جذب خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدباقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست مجازی معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: در حوزه معاونت آموزشی سعی بر این است که با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی بستر های ارتباطی با مسئولان آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی گسترش یابد.

لاریجانی گفت: در کنار اقداماتی که در حوزه آموزش وزارت بهداشت صورت گرفته، اقدامات خوبی در دانشگاه های علوم پزشکی صورت گرفته به طوری که 7 دانشگاه علوم پزشکی جزو دانشگاه های برتر در سطح بین الملل معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه به ازای هر 12 عضو هیئت علمی علوم پزشکی یک هسته فناوری مرتبط وجود دارد، گفت: روزانه رویداد های مختلفی در حوزه توسعه فناوری و نوآوری در حوزه علوم پزشکی برگزار می شود.

اعتباربخشی دانشگاه ها و بیمارستان ها انجام شد معاون آموزشی وزارت بهداشت عنوان کرد: بسیاری از کوریکولوم های علوم پزشکی بازنگری شده است و اعتباربخشی دانشگاه ها و بیمارستان ها ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 عضو هیئت علمی به زودی جذب دانشگاه های علوم پزشکی می شوند

2000 عضو هیئت علمی به زودی جذب دانشگاه های علوم پزشکی می شوند