مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 06:242019-10-30پزشكي

سکته مغزی قابل درمان است/ زالو درمانی برای سکته مغزی خطرناک است


رییس انجمن سکته مغزی ایران با اشاره به علائم بروز سکته مغزی گفت: سکته مغزی در سه ساعت ابتدایی قابل درمان است و افراد باید از هرگونه اقدامی برای درمان خودداری کنند.

- گفت: متاسفانه سکته مغزی دومین علت مرگ و میر در ایران و پنجمین علت در دنیا است؛ این بدان معنی است که سکته مغزی قابل درمان است و تنها نیازمند امکانات کافی است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص علائم سکته مغزی اظهار داشت: از جمله علائم ابتدایی سکته مغزی به طور خلاصه می توان به اختلال تکلم، کج شدن صورت و ضعف بازو اشاره کرد.

وی در ادامه بیان کرد: سکته مغزی موردی حاد است که نیازمند دخالت اورژانس می باشد و فرد بیمار حتما باید به وسیله آمبولانس های شهری به مراکز درمانی که توسط پزشک اورژانس تشخیص داده می شود به نزدیک ترین بیمارستان برای انجام اقدامات درمانی منتقل شود.

زمانی تاکید کرد: در سکته مغزی به دلیل اینکه مغز دچار آسیب می شود و در هر لحظه احتمال صدمه بیشتری به سلول های مغزی وجود دارد، لذا این اورژانس وآمبولانس است که می دانند چه بیمارستانی برای درمان مناسب است؛ گفتنی است افراد در برخورد با این موارد باید از هر گونه دخالت در امور پزشکی خودداری کرده و با پزشکان اورژانس نهایت همکاری را به عمل آَورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکته مغزی قابل درمان است/ زالو درمانی برای سکته مغزی خطرناک است

سکته مغزی قابل درمان است/ زالو درمانی برای سکته مغزی خطرناک است