مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 06:322019-10-30اجتماعي

دفع نامناسب پسماند چالش پیش روی آذربایجان غربی


سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی دفع نامناسب و غیراصولی پسماند در استان را یکی از مشکلات پیش روی استان عنوان کرد.

- پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هم اکنون شاهد دفع غیراصولی و نامناسب پسماند در سطح استان هستیم افزود: هم اکنون این موضوع به یکی از دغدغه های مهم مدیریت شهری در شهرهای استان تبدیل شده و باید هر چه سریعتر چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نه تنها در شهرهای استان بلکه در برخی روستاها نیز با دفع غیراصولی پسماند مواجه هستیم افزود: روزانه بیش از دو هزار تن پسماند در استان تولید و دفع می شود که نیازمند توجه مدیران شهری این موضوع است.

آرامون با بیان اینکه دفع غیراصولی نه تنها با سلامت مردم ارتباط مستقیمی دارد بلکه موجب تخریب محیط زیست و هدررفت سرمایه های هنگفت می شود عنوان کرد: با ورود سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت دولت می توان این مشکل را مدیریت کرده و زمینه اشتغال جوانان را نیز در این حوزه فراهم کرد.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی طرح تفکیک زباله از مبدا و تولید کمپوست را از تجربه های موفق برخی شهرهای استان عنوان کرد و گفت: این طرح در تمام مناطق استان اجرایی شود که در این راستا دولت از متقاضیان و علاقمندان به این حوزه نیز حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع نامناسب پسماند چالش پیش روی آذربایجان غربی

دفع نامناسب پسماند چالش پیش روی آذربایجان غربی