مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 07:202019-10-30اجتماعي

نقد و بررسی وضعیت عدالت آموزشی در ایران این هفته در «زاویه»


سیزدهمین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با موضوع «نقد و بررسی وضعیت عدالت آموزشی در ایران» از قاب شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برنامه زاویه در گام سیزدهم خود در این فصل به سراغ اساتید علوم تربیتی می رود و از آنان می پرسد: علم تربیت برای بهبود عدالت آموزشی در ایران چه ایده ای دارد؟   دکتر رضوان حکیم زاده، دانشیار گروه روش ها و برنامه های آموزشی دانشگاه تهران و معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش و همچنین دکتر طیبه ماهروزاده، دانشیار گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دانشگاه الزهرا(س) و عضو شورای عالی آموزش و پرورش، در این برنامه ضمن نقد و بررسی مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی درباره حذف تنوع مدارس و انحصار آنها در مدارس دولتی و غیردولتی، درباره راهکارهای ارتقای عدالت آموزشی و فرصت های برابر از نظر کیفیت آموزش در ایران به گفت وگو با یکدیگر خواهند نشست.

  قسمت سیزدهم فصل سیزدهم برنامه علوم انسانی زاویه با سردبیری و اجرای حبیب الله رحیم پور ازغدی و تهیه کنندگی حسین پورصلعی نایینی، ساعت 20:40 چهارشنبه 8 آبان 1398 به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد و بررسی وضعیت عدالت آموزشی در ایران این هفته در «زاویه»

نقد و بررسی وضعیت عدالت آموزشی در ایران این هفته در «زاویه»