مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 08:032019-10-30سياسي

پرواز کتاب مهم ترین دغدغه ایستگاه های مطالعه در ابهر


رییس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر گفت: پرواز کتاب، مهم ترین دغدغه ایستگاه های مطالعه در ابهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین بختیاری در جلسه نهاد کتابخانه های عمومی ابهر از فعالیت 12 باب کتابخانه در این شهرستان خبر داد و افزود: 6 باب از این کتابخانه ها شهری و 6 باب نیز روستایی است.

وی با اشاره به برگزاری نهمین دوره جشنواره رضوی در کشور، اظهار کرد: بیش از 3000 نفر از جمعیت شهرستان در این جشنواره مشارکت داشتند.

این مسئول با اشاره به این که در حال حاضر 12 هزار و 148 نفر از مردم شهرستان عضو فعال کتابخانه های عمومی هستند، ادامه داد: 217 هزار و 335 نسخه کتاب نیز در کتابخانه های شهرستان موجود است که نسبت به سال گذشته با رشد مواجه هستیم.

بختیاری با اشاره به این که حق عضویت کتابخانه های شهرستان بیش از 10 سال بدون تغییر مانده است، ادامه داد: در حال حاضر حق عضویت در کتابخانه های شهری 5000 تومان و در کتابخانه های روستایی نیز 2000 تومان است که با بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور این تعرفه باید تغییر یابد.

این مسئول افزود: پیشنهاد ما برای افزایش حق عضویت در ابهر برای کتابخانه های شهری 9000 تومان و برای کتابخانه های روستایی 5000 تومان است که تصویب آن منوط به تصویب اعضا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز کتاب مهم ترین دغدغه ایستگاه های مطالعه در ابهر

پرواز کتاب مهم ترین دغدغه ایستگاه های مطالعه در ابهر