مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 08:102019-10-30سياسي

پیوند خانواده، مدرسه و مسجد در طرح «شهید بهنام محمدی»


مسئول بسیج دانش آموزی گیلان از اجری طرح «شهید بهنام محمدی» خبر داد و اظهار کرد: پیوند سه نهاد مهم خانواده، مدرسه و مسجد دنبال می شود.

- مسئول بسیج دانش آموزی گیلان از اجری طرح شهید بهنام محمدی خبر داد و اظهار کرد: پیوند سه نهاد مهم خانواده، مدرسه و مسجد دنبال می شود.

سرهنگ علی رفاهتی در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: 2560 واحد بسیج دانش آموزی در حال حاضر در گیلان فعال است و 168 هزار دانش آموز بسیجی داریم.

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی برگزاری اردوهای جهادی مسجدمحور را با هدف مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس دنبال می کند، افزود: وقتی دانش آموزان بسیجی در فصل تابستان اقدام به تعمیر مدارس می کنند روحیه جهادی در آنان تقویت می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی گیلان، برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی را یکی از برنامه های مهم این سازمان دانست و گفت: هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان به صورت داوطلبانه عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می شوند و یادمان های شهدا را زیارت می کنند و شاهد اثرات معنوی و تربیتی این حرکت در دانش آموزان هستیم.

رفاهتی، اولویت برنامه های بسیج دانش آموزی را جبران خلاءهای موجود در آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند خانواده، مدرسه و مسجد در طرح «شهید بهنام محمدی»

پیوند خانواده، مدرسه و مسجد در طرح «شهید بهنام محمدی»