مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 08:192019-10-30حوادث

دستگیری شکارچیان غیرمجاز حیات وحش


شکارچیان غیرمجاز حیات وحش قبل از شروع به شکار در دومنطقه تحت مدیریت استان تهران طی 24 ساعت گذشته دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عباس سالاری - رییس منطقه حفاظت شده ورجین شهرستان شمیرانات - در تشریح دستگیری شکارچیان غیرمجاز در این منطقه گفت: محیط بانان منطقه ورجین عصر روز گذشته در جریان مأموریت گشت و پایش به یک خودرو سواری پارک شده در حاشیه جاده مشکوک می شوند.

وی با اشاره اینکه مأموران در ادامه رهگیری خود را از کنار این خودرو آغاز کردند، اظهارکرد: پس از گشت در منطقه سرانجام محیط بانان این گروه شکارچی غیرمجاز را مشاهده کردند و پس از تعقیب آنان در نهایت توانستند این سه متخلف را قبل از شروع به شکار دستگیر کنند.

سالاری افزود: از این گروه متخلف یک قبضه سلاح غیرمجاز خفیف با 30 تیر فشنگ، یک قبضه سلاح غیرمجاز تک لول ساچمه زنی با 11 تیر فشنگ و سایر وسایل شکار کشف و ضبط شد.

رییس منطقه حفاظت شده ورجین تصریح کرد: پرونده قانونی برای این متخلفان تشکیل شد و این سه نفر در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، روزگذشته در منطقه اثر طبیعی ملی تنگه واشی فیروزکوه، محیط بانان این منطقه در جریان ماموریت گشت و کنترل، موفق به دستگیری فرد متخلف قبل از شروع به هرگونه تیراندازی و شکار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز حیات وحش

دستگیری شکارچیان غیرمجاز حیات وحش