مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 08:582019-10-30ورزشي

دو بلیت فروشی برای یک مسابقه/ پیش خور 7 میلیاردی دردسر پرسپولیس


قراردادی که در زمان مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس برای بلیت فروشی این تیم در لیگ نوزدهم منعقد شده بود، حالا برای سرخپوشان دردسر شده و هواداران این باشگاه را سردرگم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چند ماه پیش و زمانی که ایرج عرب در تلاش بود تا مبلغ قرارداد برانکو ایوانکوویچ را تهیه کند تا جدایی این مربی کروات کمترین تبعات را داشته باشد، ناچار شد بلیت فروشی فصل نوزدهم لیگ برتر سرخپوشان را به یک شرکت تجاری واگذار کند.

عرب برای اینکه بتواند چاله های مالی باشگاه را پر کند مبلغ 7 میلیارد تومان از این شرکت دریافت کرد و متعهد شد که بلیت فروشی فصل نوزدهم را در اختیار آنها قرار خواهد داد و به مرور زمان این 7 میلیارد تومان تسویه خواهد شد.

با این حال هنوز لیگ نوزدهم شروع نشده بود شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی به عنوان فروشنده بلیت دیدارهای استقلال و پرسپولیس مسئولیت را برعهده گرفت.

هر چند که مشخص نیست این شرکت بر چه اساسی و با سفارش و توصیه چه کسی این مسئولیت را پذیرفت، اما قراردادی که پرسپولیس با شرکت تجاری بسته بود همچنان با قوت خود باقی بود.

مسئولان این شرکت که از بد عهدی مسئولان پرسپولیس گلایه داشتند بارها تلاش کردند تا دوستانه این مشکل را حل کنند و به حق قانونی خود برسند اما شرکت توسعه با اهرم هایی که در اختیار داشت بلیت فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بلیت فروشی برای یک مسابقه/ پیش خور 7 میلیاردی دردسر پرسپولیس

دو بلیت فروشی برای یک مسابقه/ پیش خور 7 میلیاردی دردسر پرسپولیس