مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آبان 1398 ساعت 09:192019-10-30فرهنگي

نمایشگاه پوستر با مضمون عاشورا در فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافت


سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای دختران نرجس سمنان از گشایش نمایشگاه پوستر دانشجویان این دانشکده در فرهنگسرای کومش خبر داد و گفت: این نمایشگاه آماده بازدید علاقه مندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ضمن بیان اینکه نمایشگاه پوستر دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای دختران نرجس سمنان بانام عین مثل عشق، عشق مثل عاشورا در گالری سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافت، ابراز داشت: این نمایشگاه باهمت دانشجویان ترم دو و سه مقطع کارشناسی رشته ارتباط تصویری برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه هنر زبان بین المللی برای معرفی فرهنگ ها محسوب می شود لذا این مهم نیز می طلبد تا جامعه در راستای انتقال مفاهیم خود به مخاطبان از زبان هنر بهره گیری کند.

سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای دختران نرجس سمنان بابیان اینکه عکس و پوستر جایگاه ویژه ای در بین سایر هنرها دارد، ابراز داشت: پوستر نیز گونه ای از هنرهای تصویری و گرافیکی به شمار می رود که می تواند هدف مشخص طراحی شده را به طیف گسترده ای از مخاطبان ارائه دهد.

هفتنی بابیان اینکه امروز طراحی پوستر می تواند به بهترین شکل یک مفهوم را به دیگر مردم سایر کشورها و حتی نسل بعد انتقال دهد، اضافه کرد: گاهی تأثیرگذاری این هنرها چنان زیاد است که می تواند باعث ایجاد تحول در افکار یک جامعه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پوستر با مضمون عاشورا در فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافت

نمایشگاه پوستر با مضمون عاشورا در فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافت